1. /
    2. Panely na stěnu
    3. /
    4. Nástěnný panel do kuchyně Zelený hrášek

Nástěnný panel do kuchyně Zelený hrášek

Zeptejte se na výrobek
Nástěnný panel do kuchyně Zelený hrášek
Aby jste zvětšili obrázek, klikněte myší na obrázek
téma: Zelený hrášek
Objednávka
Zvolit parametry výrobku:

50x100 cm

50x100 cm
x  
Do košíku
Vaši objednávku zašleme:
středa03.09.2025

Nástěnný panel do kuchyně Zelený hrášek je dokonalým řešením pro ty, kteří hledají moderní design a praktičnost v jednom. Jeho elegantní a stylový vzhled dokáže oživit jakýkoli interiér, ať už se jedná o obývací pokoj, kuchyň nebo koupelnu. Panel se snadno přizpůsobí různým povrchům a díky svému vodotěsnému provedení je ideální i pro prostory s vyšší vlhkostí.

Nástěnný panel do kuchyně Zelený hrášek se velmi snadno udržuje a čistí. PVC materiál je odolný vůči skvrnám a nečistotám, což znamená, že jej snadno udržíte v dokonalé čistotě. Stačí jej jednoduše otřít vlhkým hadříkem a vaše stěny budou vypadat jako nové. Navíc je Nástěnný panel do kuchyně Zelený hrášek odolný proti oděru a mechanickému poškození, což zajišťuje jeho dlouhou životnost a stále atraktivní vzhled.

Montáž je rychlá a snadná, a zvládnete ji i bez odborné pomoci. Díky možnosti přizpůsobení velikosti přesně podle vašich potřeb je instalace ještě jednodušší. Nechte se inspirovat širokou škálou dostupných designů a vytvořte si interiér, který bude přesně odpovídat vašemu stylu a vkusu. Přineste do svého domova moderní vzhled a praktičnost, vyberte Nástěnný panel do kuchyně Zelený hrášek.

Vlastnosti produktu:

✔️ vysoké rozlišení tisku,

✔️ plný potisk,

✔️ vysoce kvalitní materiál,

✔️ odolnost vůči UV záření a stálost barev,

✔️ možnost personalizace,

✔️ bezpečné doručení,

✔️ snadná a rychlá montáž,

✔️ produkt vyrobený v Polsku.

Technická specifikace:

Rozměry: 100x50 cm.

Materiál: Vinyl zesílený PES mřížkou s lepidlem.

Tloušťka panelu: 1,1 mm.

Povrch: Hladký.

Tisk: latexový – ekologický.

Tvar: obdélníkový.

Montážní systém: produkt je připraven k montáži. Součástí balení je také profesionální polymerové lepidlo.

Doplňující informace:

✔️ Odstíny hotového produktu se mohou mírně lišit od vizualizace kvůli kalibraci monitoru, tiskovému stroji a typu použitého inkoustu – drobné rozdíly v odstínech nejsou důvodem k reklamaci.

✔️ Díky vlastní výrobě jsme schopni na Vaše přání provést grafické úpravy. Upozorňujeme, že grafické úpravy mohou prodloužit dobu realizace objednávky.

✔️ Pamatujte, že kupujete obraz na plátně s potiskem. Motivy jako např. třpytky, zlato, stříbro, beton, mramor, zrezivělý plech, dřevo apod. jsou tištěné, a proto se mohou vzhledem lišit od svých skutečných předloh.

✔️ Doporučujeme montáž produktu pomocí námi dodaných montážních systémů.

✔️ Veškeré závady a nesrovnalosti je nutné zkontrolovat před montáží.

 

 


Wellcome
It looks like you are visiting us from: United States.
We have local store available for your country
Avatar
Pracujeme od 7:00 do 17:00. Vaše dotazy zodpoví naše specializovaná virtuální asistentka. Mimo pracovní dobu můžete vyplnit kontaktní formulář - budeme vás kontaktovat v pracovní době.
Avatar
Dobrý den! Jak vám mohu dnes pomoci?
Telefonní číslo
+420225379377
Zavolejte telefonem
JAK ZADAT OBJEDNÁVKU?
Je to snadné! Když najdete požadovanou grafiku, nastavte parametry produktu (typ a materiál), zadejte jeho rozměry a další možnosti a poté PŘIDAT DO KOŠÍKU. V nákupním košíku vyplňte objednávkový formulář a proveďte platbu.
JAK MOHU ZAPLATIT ZA SVOU OBJEDNÁVKU?
Objednávku můžete zaplatit prostřednictvím zabezpečených online plateb: V případě, že se rozhodnete pro platbu na dobírku u kurýra, můžete využít služeb PayU, TPay, DotPay a klasického bankovního převodu na váš bankovní účet.
JAKÁ JE DOBA REALIZACE OBJEDNÁVKY?
Doba dodání je přibližně 2-3 pracovní dny, poté následuje odeslání. Kurýr obvykle doručí zásilku do 2 pracovních dnů.
CO DĚLAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ ZÁSILKY?
Pokud zjistíte poškození zásilky, nezapomeňte ji otevřít v přítomnosti kurýra a sepsat s ním protokol o poškození. Poté jej zašlete na e-mailovou adresu uvedenou v záložce KONTAKT spolu s fotografií poškození, obalu a přepravního štítku.
JAK PODAT STÍŽNOST?
Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že výrobek neodpovídá objednávce - má špatnou velikost, rámeček, materiál nebo je objednávka neúplná, informujte nás prosím zasláním zprávy na e-mailovou adresu uvedenou v záložce KONTAKT. K e-mailu nejlépe přiložte fotografie závady.
MOHU PO ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY ZMĚNIT SVOU DODACÍ ADRESU?
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme dodací adresu aktualizovat. Kontaktujte nás co nejdříve
JAK MOHU VÝROBEK VRÁTIT?
Máte právo vrátit výrobky do 14 dnů od data nákupu, pokud je výrobek v původním stavu. Vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách, a v případě jakýchkoli dotazů se obraťte na naše oddělení služeb zákazníkům.
JE TENTO PRODUKT SKLADEM?
Všechny produkty vytváříme od začátku po zadání objednávky. Standardní doba dodání je 2-3 pracovní dny.
MOHU SVOU OBJEDNÁVKU ZRUŠIT?
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme ji zrušit. Kontaktujte nás prosím co nejdříve, abychom tak mohli učinit. Teprve obdržení zpětné zprávy od nás je potvrzením, že jsme objednávku zrušili.
JAK MOHU POUŽÍT SLEVOVÝ KÓD?
Chcete-li použít slevový kód, jednoduše jej zadejte do příslušného pole při zadávání objednávky. Pokud kód nefunguje, zkontrolujte datum vypršení platnosti nebo podmínky akce nebo nás kontaktujte.
MOHU DOSTAT FAKTURU?
Ano, po zpracování objednávky vám bude na vaši e-mailovou adresu zaslána faktura.
MÁM PROBLÉM S OBJEDNÁVKOU, CO TEĎ?
Omlouváme se za případné nepříjemnosti! Popište prosím problém a kontaktujte naše oddělení služeb zákazníkům a my vám pomůžeme problém co nejdříve vyřešit.
MOHU SI OBJEDNAT VERZI TOHOTO PRODUKTU V JINÉ BARVĚ/VELIKOSTI?
Ano, rádi pro vás vytvoříme individuální objednávku. Pro podrobnosti se prosím obraťte na náš zákaznický servis.
MOHU PŘIDAT PRODUKT DO JIŽ ZADANÉ OBJEDNÁVKY?
Bohužel nemáme možnost přidávat další produkty po zadání objednávky. Za tímto účelem vám doporučujeme provést další nákup!
NEOBDRŽEL/A JSEM POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY - CO MÁM DĚLAT?
Potvrzovací e-mail se může nacházet ve složce SPAM. Pokud ne, kontaktujte nás.
MÁTE FYZICKÝ OBCHOD, KTERÝ MOHU NAVŠTÍVIT?
V současné době působíme výhradně online.
PROČ BYLA MOJE PLATBA ODMÍTNUTA?
Platba mohla být odmítnuta kvůli limitům karty nebo chybě banky. Zkuste to znovu nebo použijte jiný způsob. V případě dalších problémů kontaktujte náš zákaznický servis!
JAKÝM JAZYKEM MOHU MLUVIT PO TELEFONU?
Telefonní hovory vedeme v polštině nebo angličtině, ale e-maily můžete psát ve svém rodném jazyce.